Akukan blogista löysin tällaisen meemin ja otan haasteen mieluusti vastaan kun niin paljon pidän numeroista ja itsestäni. ;)

Säännöt ovat seuraavat: Kerro itsestäsi kymmenen oleellista numeraalista juttua. Näiden perusteella viestin saaja kertoo kymmenellä sanalla millainen ihminen olet. Kertomasi asiat saat aivan vapaasti valita. Yritä kuitenkin näön vuoksi pysytellä totuudessa.

1. Olen viettänyt kotielämää jo 13 kuukautta.
2. Asun 48,5m2:n asunnossa.
3. Virallisten papereiden mukaan meitä asuu täällä 3 henkilöä.
4. Todellisuudessa pehmoeläimet mukaanlukien meitä on pitkälle yli 30.
5. Nasu käy 6 5 kertaa uimassa yhden päivän aikana.
6. Itse olen käynyt tänä kesänä 0 kertaa polskuttelemassa.
7. Olen 26-vuotias (vaikka näytän 16-vuotiaalta teiniäidiltä).
8. Pystyn syömään yli 20 uutta perunaa kerrallaan vaikka en olekaan tehnyt sitä sitten 2001(?) Road tripin.
9. En osaa laskea 10:een joten täytän näistä kymmenestä kohdasta vain yhdeksän.

:) Niin että millainen minä olen??